जिम्मेवारी कसले लिने ?  विद्युत प्राधिकरणको बिल र  ई–सेवाको बिलमा फरक फरक रकम 

Wednesday, January 09, 2019

दैनिक समाचारदाता
राजविराज, २५ पुस । 
    नेपाल विद्युत प्राधिकरण बितरण केन्द्र राजविराजले विद्युत महसुल वापत ग्राहकलाई दिने गरेको बिल र नेपाल सरकारबाट मान्यता प्राप्त ई–सेवाबाट भुक्तान गर्दा देखिएको बिलको रकम फरक फरक भेटिएको छ । 
    नेपाल विद्युत प्राधिकरण राजविराज केन्द्रबाट एक ग्राहकलाई दिएको विद्युत महसुल वापतको बिल र ई–सेवाबाट जारि गरिएको बिलको रकममा ३ हजार ७ सय ३४ रुँपैया ८३ पैसाको फरक भेटिएको छ । 
    घरेलु प्रयोजनका लागि मिटर जडान गरेकी ग्राहक नं. ३०३५४ राजविराज ४ निवासी ठकनी कुमारी साहको नाममा २०७५ साल पुस महिनाको विद्युत महसुल वापत ४६३४ रुँपैया ८३ पैसाको रकम आएको तर, सोही नाम, ग्राहक नं., महिना र ठेगाना उल्लेख भएको ई–सेवाको बिलमा ९०० मात्र रकम उल्लेख भएको देखिएको छ । 
    एउटै संस्था र सोही संस्थाबाट मान्यता प्राप्त अर्को संस्थाबाट जारि भएको बिलमा फरक फरक रकम भेटिएपछि अहिले ठकनीकुमारी साह दुविधामा परेकी छिन् । ठकनीले ती दुई बिल मध्ये ई–सेवामार्फत १८ रुँपैया छुटसहित ९०० रुँपैयाबाट ८८२ रुँपैया भुक्तान समेत गरिसकेकी छिन् । पुस २५ गते बिल भुक्तान गर्ने अन्तिम मितिमा मिटर रिडरले ४६३४ रुँपैया ८३ पैसाको बिल दिएपछि उनी प्राधिकरणको कार्यालय राजविराजमा पुगेर संचारकर्मीलाई देखाउँदै आफू अन्यायमा परेकी बताईन् । 
    यता जानकारका अनुसार प्राधिकरणले आफ्नो कम्प्युटरमा ग्राहकको नाम, ग्राहक नं., कोड, मिटर रिडिङ अंक दाखिला गरेपछि मात्र रकम आफै इन्ट्री हुने बताउँछन् । र सो इन्ट्री भएपपिछ मात्र इ–सेवामा गरिएको लिंक अनुसार ग्राहकले आफ्नो कोड, नं. र बितरण केन्द्रको नाम छानेपछि चालु महिनाको विद्युत महसुल देखिन्छ ।
    यस्तै एउटै महिनाको आधिकारीक दुई स्थानबाट प्रदान गरिएको बिलमा फरक फरक रकम उल्लेख भएपछि ग्राहक अन्यौलमा परेका छन् । राजविराज वडा नं. १ का स्थानीयवासी लक्ष्मी यादवले दुई बिलमा फरक फरक रकम उल्लेख भएको देखेपछि अब कुन आधिकारिक निकायमा विश्वास गर्ने भन्दै विद्युत प्राधिकरणमाथी प्रश्न ते¥याएका छन् । 
    यस सम्बन्धमा नेपाल विद्युत प्राधिकरण वितरण केन्द्र राजविराजका प्रमुख चन्द्रनारायण साहसँग सम्पर्क गर्न खोज्दा सम्पर्क हुन सकेन् ।